stewarth65

Stewart H.

1
Level 1 Contributor

Contributor Level

Total Points
260

3 Reviews by Stewart

5/2/21

After ordering the Handy Gym, the wait was interminable and when it finally arrived it was defective. This was the beginning of an almost three month nightmare between me, Handy Gym (HG), and Touch of Modern (T of M). I initially just wanted to return it to be repaired or replaced. I contacted T of M's "VIP Customer Service," which I later determined the name had to be a joke, because I wasn't hardly treated like a VIP. Instead, I was treated as if I were stupid and didn't know how to operate the product. I might add that I have a JD and LLM degree. I was given the run around for almost three months. When I asked for a return authorization, they said that I had to go to Handy Gym. When I contacted Handy Gym, they said I had to go to T of M. But, not until they questioned my ability to operate the HG. I attempted several times to explain that the item was defective. If it were not, it was too complicated, and I didn't want it.
I finally disputed the charge with my credit card company who credited the purchase price back to me. I then gave T of M a deadline to send me a RMA or I was going to dispose of the item. The next day I received the RMA. If T of M had done this three months earlier, I would not be writing this.
This was one of the most disappointing purchases that I have ever made, because I was looking forward to receiving the HG for so long and really wanted it to work.

Tip for consumers:
I purchased a 300 lbs barbell and a Bowflex dumbbell set for half the cost of the Handy Gym. It’s not as portable but at least it works.

Products used:
None

2.2K Views
5/2/21

We've been with Wine Insiders since we moved into our new house with a wine room three years ago. Our builder gave us our first case of wine from Wine Insiders, and we haven't looked back. We have discovered a number of very good wines at great prices that aren't available elsewhere.

Products used:
Wine

Service
Value
Shipping
Returns
Quality
cst2
CS T. – Wine Insiders Rep

Hi Stewart,

Thank you for the great rating and for taking the time to send us your positive feedback. We are pleased you are satisfied with our service and are enjoying the selections.

At Wine Insiders, we know that the only thing better than wine is sharing it with friends, so we’d appreciate it if you told your family and friends about us. You’ll give your friends $25 off their first purchase of $50+, and you’ll get a $25 coupon when they buy. To get started, simply click https://wineinsiders.com/referral.

Should you ever have any issues with your order, our agents are always available to assist you. Please do not hesitate to contact us at info@wineinsiders.com or at (800) 615-7304 Mon-Fri from 6:00am to 5:00pm PST
Cheers

5/2/21

Touch of Modern is the worst online company with which I have dealt. I ordered a Handy Gym from them that turned out to be a literal nightmare. After waiting an interminable amount of time to receive it, the item was received defective. I initially just wanted to return it to be repaired or replaced. I contacted T of M's "VIP Customer Service," which I later determined the name had to be a joke, because I wasn't hardly treated like a VIP. Instead, I was treated as if I were stupid and didn't know how to operate the product. I might add that I have a JD and LLM degree. I was given the run around for almost three months. When I asked for a return authorization, they said that I had to go to Handy Gym. When I contacted Handy Gym, they said I had to go to T of M.
I finally disputed the charge with my credit card company who credited the purchase price back to me. I then gave T of M a deadline to send me a RMA or I was going to dispose of the item. The next day I received the RMA. If T of M had done this three months earlier, I would not be writing this.
Note—I discovered that the merchandise on T of M can usually be found elsewhere at a lower price with much better customer service.

Tip for consumers:
Please see the note at end of my review.

Products used:
None

Service
Value
Shipping
Returns
Quality

Stewart hasn’t received any votes.

Stewart hasn’t received any thanks yous.

Stewart doesn’t have any fans yet.

Stewart isn’t following anybody yet.

Empty.

Similar Reviewers on Sitejabber

davidw546
1/16/22

I buy lots of wines from this site. The wines are all very good and you can get some great deals....

jasonf863
1/15/22

I first came across Wine Insiders on Groupons about two years ago. I was skeptical at first, but...